donderdag 5 april 2012

Tips welkom

Lieve Meiden,

Ik wil samen met een goede vriendin van mij een paar dagen naar een leuk vakantiestekkie.

Wie van jullie weet een leuk adresje ?

We willen nabij strand/zee verblijven (even met de auto is ook geen probleem) in Noord-Holland, Zuid-Holland of Zeeland.



En dan iets van een B&B tuinhuis/vakantiehuisje o.i.d.
Dus niet alleen een kamer maar met wat meer mogelijkheden als privé zitgedeelte/keukentje.



Alle tips welkom.
 Zou super zijn als jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.

Lieve Groet,
Yvon

13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Toevallig zat ik net een post van mijzelf na te lezen, van 2009, over ons verblijf bij een boer! Kijk maar eens op www.restinn.nl, wij zaten toen in Warmenhuizen. Je moet daar wel een auto hebben want je zit midden tussen de weilanden en de koeien (wel met hek er tussen hoor hihi)...wij vonden het erg leuk! Ben benieuwd wat je gaat kiezen!

Fijn paasweekend! Lieve groet, Ingrid

Stella zei

Hi Yvon,
In Egmond aan Zee zijn diverse B&B's heb ik wel eens gezien.Jullie zullen het daar prima naar je zin hebben, met leuke winkeltjes ( niet alleen kleding, maar ook wat Brocante-achtig)en (bad-)plaatsen als Bergen aan Zee en Schoorl ook in de buurt !!Ben benieuwd waar jullie uiteindelijk voor kiezen ;)
Lieve groet,Stella

hokje zei

Gezellig er even een paar dagen tussen uit! Wij zijn vorig jaar in de mei vakantie naar Schoorl geweest en hebben toen een huisje gehuurd op Scorleduyn... een mooie omgeving, waar genoeg te doen is!

Fijn paasweekend. Groeten, Miranda

faire un songe zei

Vorig jaar heb ik met mijn dochter geslapen bij http://benbtulpenzo.nl/ errug leuk...!1 Dicht bij zee...
Succes met het vinden van een leuke plek.
Groetjes Hetty

Anoniem zei

Ik wens je heel veel plezier, maar ik heb geen adresjes!

Goede Pasen en een lieve groet,
Gerry

Mirjam zei

Hoi Yvonne,
Nou, tips genoeg al, wat je ook gaat kiezen, ik wens je alvast een bijzonder fijn verblijf...
Ik wens je ook alvast een heel fijn paasweekend,
Lieve groet,
Mirjam

Unknown zei

Heerlijk om eventjes weg te gaan. Ik heb zo geen tips voor je. Succes ermee. We horen vast nog wel wat het geworden is.
Groetjes, Nancy

little sweet things zei

Haha ik geloof dat we je allemaal richting Noord-Holland willen hebben.
Ik weet een leuk adresje in Sint Pancras, dicht bij Alkmaar en de kust op fiets afstand.
http://www.deoudewalnoot.nl/bed_breakfast.php

Ben benieuwd waar je uiteindelijk zal gaan logeren.
Fijne paasdagen alvast!

Groetjes, Sas

Claudia Leertouwer zei

In vrouwenpolder staan vakantiehuisjes direct op het strand, zeker een aanrader. Vlakbij ligt Veere, een superieur plaatsje om te shoppen.

ria zei

Laat ik ons mooie zeeland dan maar s promoten!!Domburg is zo leuk!!Pal aan zee,is heel leuk dorpje.Middelburg,Vlissingen en Goes vlakbij.....Ben benieuwd!!
Groetjes Ria

Elly zei

Hallo Yvonne,
Wij zijn onlangs met de familie een weekend in een huisje van www.staatsbosbeheer.nl geweest. Ze hebben ook een paar huisjes in Noord- & Zuid Holland heb ik gezien.
Onze locatie (dat was in Markelo) was geweldig en het huis ook!
groeten Elly

Des guirlandes zei

Hoi Yvonne,
Ik heb een aanrader!
De smederij op Texel is helemaal geweldig. Super ingericht. Zo gezellig. Het ontbijt krijg je op je kamer in een picknickmand. Zo leuk!
www.smederijtexel.nl
Het heeft al in diverse woonbladen gestaan. Ik hoop dat je nog een kamer kunt boeken want ze zitten wel erg gauw vol.
Succes

Elly zei

Hallo Yvonne,
Kijk eens op de site van www.staatsbosbeheer.nl. Ze hebben volgens mij een paar leuke huisjes in Noord- & Zuid Holland.
m.vr.gr.
Elly