donderdag 6 oktober 2011

Franse Vaas


Eindelijk heb ik dan de geweien die ik op de Luikse Markt had gekocht een plekje gegeven.
Deze mooi Franse vaas heeft een mooi plekje gekregen in de woonkamer.
Maar eigenlijk is hij overal mooi, op een grote tafel of buiten.


Ach en straks met kerst maak ik hem weer anders op.



In een  mooi boeket wat ik gekregen had zaten veel takken eucalyptus.
Hiervan heb nu een mooie krans gemaakt.
En wat ruikt het lekker nu hij indroogt.


Met deze krans doe ik mee aan de challenge van Bizzy At Home.
Dat wordt weer een mooie collage met al die kransen.


Het label heb ik ook zelf gemaakt.
Met wat mooie stempels, een medaillon en ijzerdraad.



Iedereen kan nog mee doen met
Ik heb al heel wat mooie oude foto's mogen ontvangen voor de diaserie.
Lieve meiden hartelijk dank daarvoor.

Lieve groet,
Yvonne

17 opmerkingen:

What's in a day zei

Wat een mooie plek voor je gewei, zo ziet het er sfeervol uit hoor.
Je krans vind ik ook mooi, ik heb er pas ook één gemaakt, hij ruikt zo heerlijk.
Misschien dat ik morgen nog aan de foto toe kom.

Lieve groetjes,
Eefie

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hoi hoi hij is prachtig je vaas en hoe je hem opgemaakt heb ... en die gewei erg mooi staat nog op me verlanglijstje...en met kerst gewoon de krans erop laten vullen met oase tot iets boven de krans en dan ranken hedera erin vol steken en dan kan je erin steken wat e wil of gewoon een grote kerstbal op de hedera ... fijn weekend lieve groet rosita

Krek wak wou zei

Geweldig mooi je vaas met geweien! Ik ben dol op geweien en heb ze dan ook overal hangen. Ook je krans is super mooi geworden!
Groetjes van Nicole

Mirjam zei

Hallo Yvonne,
Wat een prachtige vaas is dit. Heel mooi opgemaakt zo met dat gewei. Ik vind je krans ook ontzettend mooi... Je ziet zo vaak de mooiste kransen voorbij komen en ik weet niet hoe je dat doet. Ja, er wordt altijd gezegd om een stuk ijzerdraad, maar hoe maak je zoiets dan vast. Afijn, ik vind ze allemaal heel mooi en deze van eucalyptus zal vast heel lekker ruiken, hopelijk nog lang...
Ik wens je een heel fijne avond,
Groetjes,
Mirjam

faire un songe zei

Dit zijn altijd prachtige vazen om mee te decoreren.....EN je krans is goed gelukt.
Groetjes Hetty

Mayflower zei

Wat heb je de Franse Vaas mooi opgemaakt met de geweien. Ik ben dol op Franse vazen en dit is ook een pracht exemplaar Yvonne.
Ook je krans is mooi geworden en dat labeltje geeft net iets extra's.
Ik heb de mijne nog hangen van vorig jaar, maar ga binnenkort ook weer een nieuwe maken, al is het alleen al voor die heerlijke geur.
Lieve groet, Mea

Bianca zei

Het is prachtig geworden ........ik zie vanavond meerdere kransen voorbij komen en allemaal even mooi......o ja, ik moet nog een foto opzoeken !!!!
Fijne avond, groetjes Bianca

All Seasons zei

Die vaas, ik blijf ze geweldig vinden. Ik wil er ook zo graag een voor op de vensterbank. Tja, dit zijn dingen waar je ineens tegenaan moet lopen..
Je hebt een prachtige krans gemaakt, Yvonne. Wat zal het daar lekker ruiken naar Eucalyptus, heerlijk!
Ik wens je een fijne avond
Liefs,

Le Style zei

Wat zijn ze mooi de Franse vazen en lenen zich voor zoveel decoratie ideeën. Die van jou is mooi. Je krans is Super, wat zal dat heerlijk ruiken.

Lieve groet

Bizzy @ home zei

Prachtig, zowel de opgemaakte Franse vaas, als de eucalyptuskrans. Ik krijg ook weer zin om er één te maken, maar heb nog geen eucalyptus gezien geloof ik.
Ik ben benieuwd naar de diavoorstelling..
Leuk dat je meedoet aan de kransencollage!
Lieve groet, Renny

Yvonne zei

Wat heb je de Franse vaas mooi opgemaakt Yvonne, geweldig met dat gewei !
je krans is ook erg mooi geworden, Eucalyptus (in combi met rose of wit gipskruid)bljft favoriet ook bij mij.
ik heb ook een krans gevonden die ik voor een postje ga gebruiken, vind het wel weer een leuke challenge van Renny
Fijn weekend gewenst
Groetjes Yvon

Huize Kip Kakel zei

Mooi je gewei, echt prachtig die opgemaakte schaal!
Ik heb wel al even op je link voor oude foto's gekeken, maar ben er nog niet aan toe gekomen er iets mee te doen, ziet er wel leuk uit!
Groetjes Hannie

José zei

Hoi Yvonne,
Wat ziet je opgemaakte Franse vaas er super mooi uit. Prachtig hoor met dat gewei erop....
Gezellig weekend en groetjes,
José
PS. Ik ga kijken of ik van het weekend nog een foto voor je kan "verouderen"!

Room Seventeen zei

Mooie vaas en mooie geweien! De krans is ook super, ik heb er vorig jaar ook een paar gemaakt, maar ze werden jammer genoeg snel droog en lelijk.

Elly's kleine idylle zei

Prachtig vind ik je Franse vaas !!!!!Heel decoratief met de geweien erop !!!!
En je krans ?????Ik vind het werkelijk een plaatje..
Ik kom via Renny op je site en heb mij als volger bij je aangemeld..Het ziet er hier heel leuk uit.
Nog een fijne avond en een warme groet Elly.

tachterhuisje zei

Hooi, ik ben door Rosita op je blog gekomen en whaaoow het ziet er heel mooi uit hier. De webshop lijkt mij ook zo mooi, ik ga er tijd voor maken om terug te komen, en ik volg je.

Prachtige creatie hoor die vaas met het gewei!

Lieve groetjes
Carine

Old Paper Roses zei

Wat een mooie vaas zeg!
En de krans is ook lief en zo eenvoudig.

Liefs Michelle