maandag 31 oktober 2011

Doe je mee met het foto idee

Het is me toch weer gelukt om een
 "Doe je mee met het foto idee"
te verzinnen.
En deze keer worden het lijfspreuken op een tegeltje.


Hier vast een paar voorbeelden van hoe het eruit kan zien.
De spreuken hierop vind ik zelf heel mooi.

Ik zie ook vaak de mooiste spreuken bij jullie voorbij komen,
dus dat moet wel gaan lukken denk ik.

Van al jullie mooie tegeltjes maak ik dan weer een diavoorstelling.


Hoe werkt het:

1. Ga naar tegelspreukmaker (klik)
2. Bovenin kun je je eigen spreuk in typen.
3. Dan klik je op de 2 pijltjes ernaast, je tekst komt nu in het tegeltje te staan.
4. Kies een kaderrand (met het hartje ervoor kom je bij de bonte tegeltjes).
5. Kies lettertype en kleur van de tekst.
6. Rechts bovenin kun je de tekst groter/kleiner maken of verschuiven.
7. Als je tegeltje klaar is sla je de afbeelding op bij je eigen afbeeldingen en kun je hem verder verwerken..

Heel simpel en superleuk om te doen.


En dan willen we natuurlijk genieten van al die mooie teksten/spreuken.
Heeft deze een speciale betekenis voor je of heb je de spreuk in je huis ergens staan.
Kortom het is aan jullie wel toevertrouwd er iets moois van te maken.

1. Maak een blogpost hierover met je tegeltje(s) erbij, vermeld daarin de link http://www.metbrocantlabel.blogspot.com/  zodat iedereen die het leest mee kan doen.

2. Laat even een reactie hier achter dat je mee doet en ik hoor natuurlijk graag wat je ervan vindt.

3. Je kan mij dan toestemming geven in je reactie dat ik je tegeltje(s) mag plaatsen in de diavoorstelling of je kan ze mij mailen.
Mailen kan naar  info@metbrocantlabel.nl  vermeld even je naam en/of blognaam erbij.
Mee doen kan dus ook als je zelf geen blog hebt.

4. Meedoen kan t/m 30 november 2011.



Lieve Groet,
Yvonne

48 opmerkingen:

http://truutske.blogspot.com zei

Jeetje Yvonne, wat is dit een leuk idee.
Ik doe mee hoor en ga vanavond aan de slag.
Hoop dat er ontzettend veel tegeltjes 'voorbij komen'.

Vast bedankt voor het organiseren!!
Lieve groetjes, Trudie.

http://truutske.blogspot.com zei

Oja....vergeet te vermelden dat je tuurlijk toestemming hebt mijn tegeltje te plaatsen hoor.
Groetjes, Trudie

Home and Lifestyle zei

Ik beloof niets, maar het idee vind ik wel heel erg leuk!

Lieve groetjes, Ingrid

Marjon zei

He Yvonne wat een super leuk idee, vanavond ga ik mij iets bedenken.groetjes Marjon

It's me zei

Die laatste is leuk.......alhoewel het nog even laat wachten ben ik bang voordat ik dat weer kan zeggen...maar wieweet komt ie weer snel...mijn lievelings dag !!...liefs van mij...xxx...

http://truutske.blogspot.com zei

Ik heb 'm geplaatst hoor.
Veel succes. Trudie

Thuis bij Tjits zei

wat een leuk idee Yvonne! ik ken die site niet.. maar ben wel nieuwsgierig geworden dus ga zo even kijken:)
leuk dat je mijn 200e volger bent, van harte welkom!!

fijne avond!
lieve groetjes, Tjits

Miss M zei

Wat een gaaf idee, Yvonne! (Hoe kom je erop! :-)
Ik ga zeker een poging wagen om ook met zo'n mooie spreuk op een tegeltje te krijgen! Wordt dus hopelijk vervolgd!

Liefs, Marjolijn.

Kim zei

Leuk idee Yvonne, Ik doe weer mee. Ik laat het weten als ik mijn bijdrage heb geplaatst.
Groetjes van Kim

What's in a day zei

Ik vind het een heel leuk idee, ga snel in mijn spreukenarchief neuzen, wie weet komt er een briljante tevoorschijn.

Superleuk bedacht!!!!


Lieve groetjes,
♥Eefie

Mirjam zei

Hoi Yvonne,
Ik ga zeker mee doen, want ik vind dit een heel leuk idee. Heel leuk vind ik het ook dat je de vorige dia-show nog lekker op je blog laat staan. Steeds kijk ik weer even...
Het zal even een paar dagen duren voor mij, want ik heb het een beetje erg druk op het moment, maar ik kom er zeker mee. Dan stuur ik je weer een berichtje...
Voor nu wens ik je een heel fijne avond,
Groetjes,
Mirjam

Spaarmoeder! zei

Jahoor, ik doe ook mee! zie spaarmoeder.blogspot.com

Carla zei

Hoi Yvonne,

Wat een leuk idee.
Ik heb net een tegeltje gemaakt...die ga ik nu even op mijn blog zetten met een link naar jouw blog.
Je mag de mijn hier natuurlijk ook neer zetten hoor als je dat wilt.

groetjes Carla.

Marjon zei

Hoi Yvonne, mijn tegeltje is al klaar, hartstikke leuk hoor. Hij staat al op mijn blog. Je mag hem natuurlijk meenemen...groetjes en fijne avond Marjon

Heleni zei

Viavia kwam ik op jouw blog terecht. Wat een leuk idee zeg, die tegeltjes.
Ik heb er ook één gemaakt op mijn blog.
Je mag hem natuurlijk gebruiken.

groet Heleni

Joanne zei

Wat en ontzettend leuk idee! Ik heb mijn tegeltje op mijn blog geplaatst. De spreuk komt uit mijn hart en is hel persoonlijk.

Je mag hem natuurlijk plaatsen. Een hele eer.

Liefs Frederique

Claudia Leertouwer zei

Ik ben gek op teksten, tegelwijsheden end. Ik ga aan de slag!

Petra zei

Ik kom via via op jou blog en zie dat van die spreuken een heel leuk idee, als ik van de week ff tijd heb zie je me terug. Ik ga je gelijk volgen en wie weet tot horens.

Groetjes Petra.

Mayflower zei

Wat weer een superleuk idee van je Yvonne. Ik ben dol op mooie spreuken en ga eens kijken of ik een mooie tegelspreuk voor je heb.
Lieve groet, Mea

Anoniem zei

Wat heb je een leuke blog,..ik ben dan ook meteen volger geworden!

Jouw foto idee vind ik super! Mijn tegeltje is te vinden op mijn blog en natuurlijk mag je deze gebruiken voor je diavoorstelling.

Groetjes,
Esther

Elisabeth zei

Ik kom via Carla en Frederique hier .Wat een leuk idee en ik doe ook mee dus heb mijn eigen spreuk op een tegeltje geplaatst.Ben vergeten de link te plaatsen en dat zal ik nog even doen.
Groetjes Elisabeth
PS je mag mijn spreuk gebruiken hoor !

Anoniem zei

Ik ben nu al heel erg benieuwd, hoe die voorsteling eruit zal zien. Ik ga eens even een mooie quote opzoeken, uit de hele lading die ik bewaard heb.

Liefs Inge

L zei

Via via op je blog terecht gekomen.
Ik heb ook een tegeltje gemaakt.
Zie: http://hoofdnaarbovenhartomhoog.blogspot.com/2011/11/tegeltjeswijsheid.html

Groetjes Lisette

Alynia zei

Ik heb ook een tegeltje gemaakt!
http://jantineschimmel.blogspot.com/2011/11/tegelspreuk.html

Saskia zei

Ik doe ook mee hoor,vind het een leuk idee. heb het tegeltje met mijn spreuk op mijn blog gezet met een link naar jou toe.
Ben benieuwd hoeveel het er uiteindelijk gaan worden.
Groetjes Saskia

Bizzy @ home zei

Leuk idee! Ik ga eens kijken op de site, spreuken genoeg..
Bloggroetjes, Renny

Thuis bij Tjits zei

ha Yvonne! ik heb zojuist mijn tegeltje met lijfspreuk op mijn blog geplaatst hoor en ik vond het heel leuk om te doen!

fijne avond,
lieve groetjes, Tjits

Joke zei

leuk idee, Ik doe mee.
Kort maar krachtig.

Groetjes Joke star16.

http://joke-star16.blogspot.com

Krek wak wou zei

Ik ga er even over nadenken maar ik ga meedoen. Wordt vervolgd!
Groetjes van Nicole

Mirjam zei

Hoi Yvonne,
Mijn bijdrage is geplaatst hoor.
Fijne avond,
Lieve groetjes,
Mirjam

Petra zei

Hallo Yvonne, ik heb ook een spreuk op mijn blog staan en wil je bij deze laten weten dat ik dus ook mee doen. Ik ben via via bij je terecht gekomen.

Groetjes Petra.

Anita zei

Wat een LEUK idee !!!
Ik doe mee ...
mijn spreuk zojuist geplaatst en natuurlijk mag je hem gebruiken voor de diavoorstelling :-)
FIJNE AVOND Lieve groetjes, Anta

What's in a day zei

Hoi Yvonne hij staat erop hoor en je mag hem gebruiken.
Het is zo leuk om al die mooie spreuken te zien, heerlijk genieten!!!

Lieve groetjes,
♥Eefie

Anita zei

Inderdaad met recht een lijfspreuk
ik heb nl maar één been ;-)
Dacht zeg het maar even dan begrijp je hem hihi
Volg je nog maar kort ...

THE BLACK BARN zei

HÉ YVONNE,

IK HEB EEN TEGELTJE WIJSHEID GEMAAKT OP MIJN BLOG!
WWW.THEBLACKBARN.BLOGSPOT.COM
JE MAG HEM GEBRUIKEN IN JE DIA VOORSTELLING.
IK VIND EEN LEUKE OPDRACHT!!

FIJNE WEEK,

MIRANDA

Unknown zei

Leuk idee is dit weer zeg, ik heb ook een tegeltje geplaatst en zie ze intussen overal voorbijkomen. Mooi om te zien hoe iedereen zijn eigen lijfspreuk heeft!
Lieve groetjes, Sonja

Jolanda zei

Hoi, wat een leuk idee. Ook ik ben aan de slag gegaan. En heb een mooie tekst geplaatst. Omdat deze wel wat lang is en niet echt een spreuk, heb ik er nog een korte achteraan gedaan, je mag ze gebruiken! Lieve groet

Huys 50 zei

Hoi Yvon,

Maar natuurlijk mag je de tegletjes plaatsen,oooooohh ik was het helemaal vergeten om dat er allemaal bij te zetten.......nu ben ik ook niet zo thuis nog in het linken plaatsen enzoooo, hahaha..
Leuk hhor Yvonne zet ze er maar bij hoor.

Groetjes van mij

Dicky Marie.

Krek wak wou zei

Hallo Yvonne,
Mijn lijfspreuken staan erop! Je mag ze natuurlijk gebruiken voor je diavoorstelling!
Fijn weekend en groetjes van Nicole

De Theemuts zei

hoi hoi, wat een leuke blog heb je.. Ik ben er via de spreuken van iedereen gekomen. ik ga je volgen hoor! en ik zag van de week nog een tegeltje staan waar ik om moest lachen, eens kijken of ik ook zo'n tegeltje kan maken. fijn weekeind. Coby

De Theemuts zei

ik heb er 1 gemaakt, ik geef je toestemming hoor! Groetjes coby

Agnes zei

Ik doe mee met dit leuke idee en je mag hem in de dia show gebruiken.
Via Krek Wak Wou ben ik hier gekomen.
Lieve groeten,
Agnes

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Hoi Yvonne,

Ik zag een bericht bij Agnes, dus gelijk bij jouw gekeken. Leuke actie, heb er gelijk één gemaakt. Je mag hem gebruiken.

Groetjes Ingrid

cindy 'wonenmeteenhart" zei

hoi hoi
leuke actie weer en deze keer ben ik op tijd om nog mee te kunnen doen want ik heb hem net meteen op me blog gezet

ik heb er twee gemaakt dus kijk maar welke je wilt gebruiken!!

lieve gr cindy

@nne zei

wat een leuk idee ... ik heb op sommige blogs al een aantal tegeltjes zien opduiken ... het begint te kriebelen om mee te doen! lieve groet, @nne

♥Sanne zei

Hoi Yvonne,

I got you ONE to.

Liefsss

♥Xanne

Kim zei

Nou hier is hij dan hoor. Het zijn er drie geworden, ik kon niet kiezen. En speciaal voor jou heb ik er een gekleurde bij gedaan.

http://heerlijkbrocante.blogspot.com/2011/11/hollandse-tegeltjes-met-wijsheden.html

Groetjes van Kim

Maaike zei

Hallo Yvonne,
Wat een superleuk idee zeg! Ik heb vanochtend even de tijd genomen om een tegeltje te ontwerpen.
Natuurlijk mag je mijn tegeltje gebruiken voor je dia voorstelling!
Heb ook een gekleurde gemaakt.
Groetjes Maaike

http://brocante-theetuin.blogspot.com/