donderdag 15 december 2011

Kerst

Wat zie ik bij jullie ook allemaal mooi kerstversieringen langs komen.
Daarmee alleen al kom je helemaal in kerststemming.
Ik zal ook mijn kerst decoraties laten zien in een paar keer.


Deze spiegel hangt boven de schouw.
Aan de mooie vergrijsde kronkeltak heb ik wat
 witte en zilveren kerstdecoraties gehangen.
Tegen de spiegel staat een oud glas in lood raampje met daarvoor
 een hart van berkentakjes en lichtjes.
Het houten kerstboompje met Joyeux Noël is eenvoudig maar leuk.



Er hangt ook een lijstje met een redierafbeeling bij.


Aan het luikje voor het raam hangen engelenvleugels.
In de woonkamer aan de dijkkant (dat is dus die groene heuvel) heb ik 2 van deze ramen.


Nou, ik ga nu gauw weer bij jullie kijken wat voor moois er allemaal voorbij komt.
En natuurlijk laat ik de volgende keer nog meer zien.

Lieve groet,
Yvonne

27 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi, Wat een heerlijke, rustige sfeer.... ik zelf heb er rood- geruite accenten bij, maar ook dit vind ik prachtig!!!

Groetjes Sandra

Home and Lifestyle zei

Mooi hoor Yvonne, het straalt rust uit door je kleurgebruik. Mooi ook om de tak van kerstversieringen te voorzien!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Yvonne zei

Ziet er gezellig uit Yvonne, leuk die kleine engelenvleugeltjes aan het luikje
wat heerlijk dat je bij een dijkje woont, geweldig
groetjes Yvonne

Maaike zei

Mooi hoor, Yvonne. Wat een mooie tak!

Groeten Maaike

Thuis bij Tjits zei

wat een heerlijk rustig kerstsfeertje heb je Yvonne en wat leuk dat je zo dicht bij de dijk woont!

lieve groetjes, Tjits

Krek wak wou zei

Mooi hoor! Ik heb ook een kronkeltak voor het raam met zilveren kerstdingetjes eraan hangen. Zo leuk om bij iedereen de kerst voorbij te zien komen!
Groetjes van Nicole

ria zei

Ziet er supergezellig uit!!Leuk die leuikjes voor t raam!!
Lieve groet Ria

Bonjade zei

Heerlijk je hebt nog meer voor me in petto......wat een gezellige sfeer bij je....en zo licht ook
Heerlijk...het is hier juist zo donker.....
En je tak...leuk,leuk!
Fijne avond
Liefs

What's in a day zei

Wat een mooie rustige sfeer heb je, heel erg mooi en sfeervol. Je hartje is erg mooi, maar ook je boompje, geweldig hoor.

Geniet lekker.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Marjon zei

Prachtige sfeer Yvonne, leuk die tak en die 2 witte luikjes met vleugeltjes echt super mooi, heel sfeervol allemaal ben benieuwd naar je volgende post....fijne avond en lieve groet Marjon

lia zei

Ik vind een schouw altijd extra leuk met kerst. Heb je er een kachel onder of open haard.

Liefs Lia

Beau Blanc zei

Mooi sfeertje hoor! Ben benieuwd naar de rest!
Groetjes Joanike

Anoniem zei

Mooi sober en rustig.
ben benieuwd hoe je verder gaat!

Lieve groet,
Gerry

hokje zei

Het ziet er mooi uit met deze rustige kleuren, blijft toch leuk om te zien hoe iedereen weer zijn eigen manier heeft van kerstdecoraties!

Fijne avond. Groeten, Miranda

Loraine Living zei

Dat ziet er smaakvol uit, het straalt een heerlijke rust uit...
groetjes Diana

It's me zei

Heel erg mooi Yvonne .....liefs van mij...xxx....

Le Style zei

Ja, zo genieten al die kerststijlen die voorbij komen!
Jij houdt het zo heerlijk rustig, zo mooi!
Wat woon jij toch mooi!

Lieve groet,
Harriëtte

Mirjam zei

Hallo Yvonne,
Wat heerlijk al dat wit en naturellen bij elkaar. Staat prachtig kerstachtig en toch zo heerlijk rustig. Super mooi.
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

José zei

Hoi Yvonne,
Super mooi..... Ben benieuwd wat je ons nog meer laat zien!
Gezellig weekend en groetjes,
José
PS. Visitekaartjes hebben wij inderdaad al laten maken en driftig uitgedeeld op de kerstmarkt. Maar bedankt voor de tip.

Brenda zei

Wauw wat heb jij je huis mooi ingericht zeg, prachtige sfeer!
Lieve groetjes Brenda

Room Seventeen zei

Zilver en wit...altijd mooi!!

Anoniem zei

Wat mooi! In het bijzonder de kronkeltak en het luikje met engelenvleugels. Wat heerlijk dat je zo uit het raam de dijk ziet,..en dan ook nog zo dichtbij. Super!

Groetjes,
Esther

@nne zei

c'est tout beau ... in één woord schitterend! lieve groet, @nne

Thuis Thuis zei

Wat ziet het er leuk uit bij je.Heerlijk die witte en zilver tinten, en dan zo'n groen dijkje. Had eigenlijk wit moeten zijn ,maar ja dat zit er even niet in.
Groetjes Annette

little sweet things zei

Heerlijk sfeertje bij je Yvonne!
Vind die kronkeltak zo leuk.
Fijn weekend en groetjes, Sas

Miss M zei

Wat mooi, al deze tinten bij elkaar. Precies waar ik van hou!

Liefs, Marjolijn ♥

bleudelavandou zei

Hallo Yvonne

Het is daar zo gezellig en sfeervol bij jouw thuis...prachtig gedecoreerd....

liefs
marieke