dinsdag 18 oktober 2011

Diavoorstelling Oude Foto's

Hier is ie dan de diavoorstelling van de door jullie gemaakte en aangeleverde oude foto's.
In totaal komen er 58 foto's voorbij !
Zie rechtsbovenin in de sidebar.


Persoonlijke creaties, mooie oude spullen, pitoreske huisjes, portretten, kinderen, huisdieren en stillevens.
Allemaal even mooi en volgens mij met veel plezier gemaakt.


Door de enthousiaste reacties die ik mocht ontvangen, de op jullie blog gemaakte posten erover en het inleveren van de mooie foto's is dit zeker voor herhaling vatbaar.
Dus ga ik een volgende
"Doe je mee met het foto idee"
bedenken.

Dit zijn de deelnemers, als je ze nog niet kent dan kun je ze een bezoekje brengen:


Lieve meiden bedankt voor het meedoen.
Mocht ik onverhoopt iemand niet genoemd hebben, laat het me even weten.
Ik wil ook mijn vaste volgers en nieuwe volgers bedanken
 voor de altijd leuke, lieve en fijne reacties.


Lieve groet,
Yvonne






22 opmerkingen:

Mayflower zei

Ohhh....Yvonne, wat heb je er een prachtige dia-serie van gemaakt en wat ontzettend leuk dat er zoveel blogsters aan meegedaan hebben.
Ik vond het een heel leuk idee en kijk uit naar je volgende foto-idee.
Fijne dag en jij bedankt voor de mooie dia-serie.
Lieve groet, Mea

Bizzy @ home zei

Heel mooi, even terug in de tijd ;)
Lieve groet, Renny

Bonjade zei

Oh je hebt altijd van die leuke ideeën......denk altijd ik ga meedoen, leuk leuk....
Maar kom soms weer tijd te kort ')
Hoe dan ook ik geniet nu even van alle blogsters die een mooie bijdrage hebben geleverd.
Fijne dag
Liefs

hokje zei

Wat een mooie nostalgische dia-serie is het geworden!

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Krek wak wou zei

Wauw veel foto's zeg! Echt leuk dat er veel blogsters hebben meegedaan! Een groot succes dus! op naar je volgende foto-idee....ik doe dan weer mee!
Fijne dag en groetjes van Nicole

Mirjam zei

Hoi Yvonne,
Wat leuk is het geworden hè, die dia-serie. Ik vind het heel leuk om ernaar te kijken... Keer op keer... Ik ben heel benieuwd naar je volgende idee, ik doe zeker weer mee, want ik vond het heel leuk om hier aan mee te doen. Dus kom maar op met je nieuwe plan...
Voor nu een heel fijne namiddag nog,
Groetjes,
Mirjam

What's in a day zei

Wat een mooie voorstelling is het geworden, ik was het dus vergeten, dom van me.
Wat een mooie inzendingen, geweldig om dit even te mogen bekijken.


Lieve groetjes,
Eefie

Claudia Leertouwer zei

Ik was nog zo van plan om mee te doen maar helaas is het me wegens tijdgebrek niet gelukt, soory. Ik ga hier zeker van genieten!

Jeanette zei

Ik had graag mee gedaan maar door mijn lange afwezigheid lukt dat helaas niet. Bij je volgende "idee" doe ik zeker mee, ben benieuwd welk idee je gaat doen.

Groet,
Jeanette

Marjon zei

Hoi Yvonne ik vind het fantastisch al die mooie foto's en bij je volgende idee doe ik natuurlijk ook weer mee.
Wat leuk dat je alle blognamen erbij hebt gezet dankjewel.
Vind je het een goed idee als wij jouw naam linken op onze blog zodat ze bij jou de diavoorstelling kunnen bekijken??..lieve groet Marjon.

House of Seasons zei

Hoi Yvonne,
Mijn compliment! WAT ziet het er mooi uit, was HEEL leuk om even naar te kijken.......
Bedankt het was even nostalgisch genieten!
Liefs
Lia

Kethy zei

Hallo Yvonne,

Wat een mooie dia-serie heb je er van gemaakt zeg. Echt heel mooi. Het was ook een heel leuk idee en kijk nu al alweer naar de volgende serie uit.
Bedankt .....

Lieve groetjes,
Kethy

Het stokpaardje zei

Leuk om er een diaserie van te maken. Er zitten prachtige foto's tussen. Overigens ga ik morgen nieuwe verf uitzoeken. Hopelijk is het deze keer de juiste kleur. Groetjes Iris

Bij Guusje Thuis zei

Wat leuk gedaan zeg die diavoorstelling! Groetjes, Colin

All Seasons zei

Wat heb je dit weer leuk gedaan, Yvonne. Ik heb er zelf de tijd niet voor kunnen vinden om een mooie oude foto's te maken ofwel op te zoeken.
Ik ben benieuwd wat voor een foto's we een volgend keer mogen plaatsen, dan doe ik graag mee..

Liefs,

Yvonne zei

Super leuk geworden Yvon !!
En alweer een nieuw idee aan het bedenken, ben benieuwd, ik ben voor hoor :-)
Gezellig al die nostalgie foto's !
Lieve groet Yvon

Ellen zei

Hallo Yvonne, het ziet er geweldig uit. Ik heb ze allemaal even bekeken onder het genot van een "bakkie koffie", prachtige foto's!! Zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes en een fijne dag,
Ellen

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat een prachtige foto's ...leuk dat er zoveel zijn.. veel denk uurtjes ben benieuwt wat er nu gaat komen ...lieve groet rosita

Kim zei

Wat een leuke diavoorstelling is het geworden. Prachtige foto's zitten erbij. Ik heb in ieder geval met plezier mee gedaan. Bedankt voor het leuke idee en ik ben benieuwd wat het volgende foto idee gaat worden.
Groetjes van Kim

Home and Lifestyle zei

Wat is het een mooie diavoorstelling geworden...het is écht alsof we terug gaan in de tijd! Een bijzonder leuk idee Yvonne, ik vond het ook erg leuk om er aan mee te doen!!

Lieve groetjes, Ingrid

THE BLACK BARN zei

IK VOND DIT EEN HEEL LEUK IDEE!!

IK HEB ER DAN NIET AAN MEE GEDAAN .
MAAR DE VOLGENDE KEER BEN IK ER BIJ.

FIJNE DAG,

MIRANDA

Ricette low carb zei

Hallo Yvonne, wat is de wereld dan klein he dat je elkaar zo tegen komt! Leuk dat je op mijn blog bent komen kijken, en dat je een tijdje terug wat in mijn winkeltje heb gekocht! Ik ga straks alle tijd nemen en in jou webwinkel kijken, en ga je volgen lijk me heel leuk!
Lieve groetjes Barbara